CWM Recovery telepítési hiba

Tony
MIUI látogató
MIUI látogató
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2014.12.08. 23:06
9
Telefonom: Xiaomi Mi2S

CWM Recovery telepítési hiba

#1

Hozzászólás Szerző: Tony »

Sziasztok!

Viszonylag kezdő vagyok a témában, bár már 1 éve használok MI2S-t. Mielőtt kérdezek, mindig átolvasom a fórumon az érintett témákat, külföldi fórumokon is utánanézek. Ez most is megtörtént, mégsem tudok továbblépni.

A helyzet a következő:
Szeretnék a legfrissebb ROM-ra frissíteni, ugyanis már több mint fél éve nem frissítettem. Ez persze azzal jár, hogy MIUI v5-ről v6-ra kell frissítenem. Sajnos már a cwm telepítésénél elakadtam.

Jelenlegi verziók a telefonomon:
System 1: MIUI-JLB23.0 (Bármire kattintok, egyből visszaugrik a launchra, azaz használhatatlan. Ez miért van?)
System 2: MIUI-4.1.24 (Ez teljesen jól működik)

A CWM Recovery-t az itt közölt linkről töltöttem le:
kb/viewarticle.php?a=4

Bemásoltam a telefon gyökerébe, ott átneveztem update.zip-re. Készítettem egy biztonsági mentést.
Ezután indítottam a telefont MiRecovery-ből, lefuttattam egy Wipe Cache-et és Wipe User Data-t, majd az "Install update.zip to System One"-t kiválasztva telepíteni kezdtem a cwm-et.
98%-nál a következő hibaüzenet fogadott: update.zip signature verification failed

Rákerestem fórumon, de nem segített.
Rágugliztam, megtaláltam a következő útmutatást: http://en.miui.com/thread-45240-1-1.html
Itt azt mondja a segítő, hogy fejlesztői verziót próbáljak ki, mert jelenleg stabilt használok. Ezt nem teljesen értem, mert mindkettőt használom. Tehát működnie kellene.

Valakinek valami ötlete?
Előre is köszönöm a segítséget!

Egy másik, talán nagyon amatőr kérdés: a "full wipe" alatt mit kell érteni? Wipe All Data-t? Azért kérdezem, mert nem egyértelmű, és ugye ez kell nekem a v5-ről v6-ra való váltásra.

Köszönöm.


Avatar
peanar
MIUI imádó
MIUI imádó
Hozzászólások: 730
Csatlakozott: 2013.12.14. 19:25
10
Telefonom: Xiaomi Mi4

Medálok

Re: CWM Recovery telepítési hiba

#2