Hello!
Történt valami katasztrófa. Telepíteni akartam a magyar Amazfit appot, persze nem lehetett az angolra, hiába volt kisebb a verziószáma. Letöröltem az angolt, utána telepítettem a magyart (korábban is csináltam már ezt a megoldást). Mi fiókkal voltam bejelentkezve. Indítás után be akarok jelentkezni, erre a "jelenlegi fiók be van fagyasztva" és nem enged belépni. Visszatettem atz angolt, már itt sem enged! Megnéztem a Mi Accountomat: ott minden rendben, sőt szerepel az Amazfit az engedélyezett alkalmazások listáján.
Most mit csináljak?
Mit jelent az, hogy "be van fagyasztva" (angol verziónál "suspended"?
Ja Facebook is össze van kapcsolva, de azzal sem tudok bejelentkezni!
Van egy másik Mi fiókom, amit nem használtam csak egy Xiaomi telefonon, de az is "be van fagyasztva"!
Megnéztem utána: a Mi Home-ba is ezzel a fiókkal vagyok bejelentkezve. Onnan ki voltam lépve, de engedett ezzel a fiókkal bejelentkezni.
Föltettem egy régebbi Amazfit Watch appot, abba sem enged a Mi fiókommal bejelentkezni.
A Mi Account oldalon az alkalmazások közül nem merem kitörölni az Amazfit Watch-ot, mert azt mondja, akkor minden eddigi adatomat törli.
Update:
Lehet, hogy a Huaminál van gond? próbáltam másik (xiaomi) telefonról is, ugyanaz a hiba. Próbáltam egy teljesen új regisztrációt indítani (minden mindegy alapon) és ezt sem engedi, pontosabban a megadott email címre elküldte az ellenőrző mailt, de az azonosításra kattintva a {"code":99,"message":"internal error"} fogad.